NetwerkZON2020: the H(ealth) factor
Alle leernetwerken doorlopen vier fasen van ontwikkeling:
1) Er is een interdisciplinaire samenwerking/methode;
2) Bijdrage aan onderwijsmateriaal door middel van casuïstiek;
3) Studenten, docenten en werkbegeleiders werken en leren samen in het leernetwerk;
4) Het leernetwerk heeft een manier voor verduurzaming gevonden.
De 42 leernetwerken bevinden zich in verschillende fasen: 4 in fase 1, 10 in fase 2, 21 in fase 3 en 7 in fase 4.
Fase 1 |
CareAcademy |
Multilevel learning communities |
|
Jonge mantelzorgers |
|
Verpleegkundige volgt kind |
|
Fase 2 |
Leiderschap op de werkvloer |
Wie ben ik, wie ben jij? |
|
Merkbaar beter |
|
Sociale Teams Borger Odoorn |
|
Professionaliseren begeleiding |
|
Leerwerkgroepen OA en PW (richting 3) |
|
Rode draad training (richting 3) |
|
Vaart welzijn (richting 3) |
|
Informeel leren (bijna 3) |
|
Leerwerkunits complexe zorg (bijna 3) |
|
Fase 3 |
Werkpro, you tube film |
Oriënterende leernetwerken ouderenzorg (5 leernetwerken) |
|
Oriënterende leernetwerken ouderenzorg en welzijn (5 leernetwerken) |
|
CWL, internet |
|
Interdisciplinair Gilde Nieuwe Stijl Entree |
|
Werken met netwerken, gemeente Assen |
|
Peuterwerk |
|
Doorstromen in interdisciplinaire context |
|
Integrale ouderenzorg |
|
Van bidon tot broodtrommel |
|
IKC-Lab |
|
Fase 4 |
B-fit |
‘Beeldvorming’ als methode voor interdisciplinair leren |
|
Van thuis naar t(e)huis |
|
Waarmee kan ik u van dienst zijn? |
|
Integrale ouderenzorg HZD |
Het streven is dat bij de afronding van het project 10 van de 50 leernetwerken zich in fase 2, 10 in fase 3 en ruim 30 zich in fase 4 bevinden.